Am tăiat moțul primului proiect WebHipsters

Parteneriat de succes WebHipsters Urban Cut

Distribuie Articolul

Am tăiat moțul primului proiect WebHipsters

Cand povestea WebHipsters a inceput in 2017, am intampinat o serie de provocari inca de la primii pasi pentru infiintarea firmei precum si in primele luni de viata ale firmei.

Ne-am tot gandit atunci de unde am putea solicita ajutor, dar, bineinteles, fara obligatii financiare. Poate o intelegere de tip barter, unde am fi putut sa ne folosim de ceea ce stim sa facem ca moneda de schimb.

La inceput de drum fiecare cheltuiala care putea fi evitata era echivalentul unui client nou.

A fost foarte greu, iar pentru unii dintre antreprenorii aflati la inceput de drum acest moment este primul dus rece din cariera de antreprenoriat.

Un moment in urma caruia intelegi sau cel putin ar trebui sa intelegi pentru prima oara cu adevarat diferenta intre planificare si practica.

Atunci, eu si Costin ne-am promis ca atata cat o sa putem, o sa ajutam si alte firme aflate la inceput de drum fara sa fim zgarciti cu numarul de ore lucrate sau cu numarul de cereri solutionate.

Mai mult decat atat, amandoi am avut dintotdeauna ambitia si credinta ca noi romanii putem fi la fel de buni in afaceri precum alte state deja apreciate in acest sens.

Drept urmare, am luat decizia ca inca de la inceput, avand destule proiecte pentru a ne acoperi cheltuielile curente, sa adoptam primul copil, Frizeria Urban Cut din Bucuresti.

Ne-am hotarat sa-i ajutam sa le facem un site pro-bono, sa-i ajutam cu administrarea paginilor de social media și cu promovarea salonului in general.

Povestea WebHipsters-Urban Cut

Urban Cut si-a inceput activitatea pe 4 iulie 2017, iar colaborarea noastra undeva in ianuarie 2018.

Primul lucru, am construit un site simplu, usor de folosit si optimizat pentru toate dispozivele. Adresandu-se publicului masculin, tanar (16 – 40) din centrul Bucurestiului si neavand fonduri pentru o aplicatie dedicata a trebuit sa gasim o solutie gratuita pentru programari.

Lucrand impreuna cu Renato (manger-ul salonului Urban Cut) si intelegand exact modalitatile in care prefera publicul tinta sa interactioneze cu ei, a reiesit evidenta nevoia unui sistem de programari online.

Provocarea a fost sa gasim o solutie care poate integra toate programarile intr-un singur loc. Dupa o cercetare mai intensa despre aplicatii pentru organizarea programarilor si intalnirilor am gasit solutia potrivita.

Corelarea Facebook Appointments cu Google Calendar si ulterior cu site-ul urbancut.ro. Astfel, cei interesati se pot programa prin intermediul uneia dintre cele 4 metode disponibile.

  • Direct prin Facebook interactionand cu pagina Urban Cut prin intermediul chat-ului, care daca anterior a fost corelat cu contul de Google, va adauga automat in calendar programarile confirmate;
  • Completand un formular dedicat de pe site-ul urbancut.ro care transmite automat toate informatiile la adresa de e-mail indicata (cea de pe care este folosit calendarul gmail Urban Cut);
  • Prin transmiterea unui e-mail cu informatiile necesare, iar apoi odata ce este confirmata programarea este si adaugata manual in calendarul Google;
  • Sau prin telefon si ulterior adaugarea manuala in calaendar a programarii creand alerte la nivelul intregului calendar sau personalizate pe fiecare programare.

Inainte de site, intre timp si dupa realizarea lui, a trebuit sa construim o comunitate in jurul paginilor de social media pentru a atrage mai usor clientii doriti, dar oferind cu adevarat o experienta in schimb.

Aceasta a fost ambitia lui Renato, care inca din primul an a reusit sa gaseasca resursele necesare sa acopere dificitul, ca orice firma aflata la inceput de drum, eforturile de promovare, dar si sa gaseasca resursele necesare pentru a renova spatiul.

Odata cu petrecerea de 1 an de zile, au fost finalizate si renovarile salonului, dandu-i un aer puternic Urban.

Salon Frizerie Urban Cut Bucuresti - dupa renovare

New look pentru clienti, new look pentru Urban Cut

Prin noul design, Urban Cut vrea sa accentueze avantajul lor cel mai mare.

Ofera mai mult decat de o tunsoare perfecta, vor sa ofere o experienta celor care le trec pragul printr-o atmosfera relaxanta unde sa-ti poti recapata energia si de unde pleci cu multa incredere in tine.

Iata-ne astazi, la un an de la infiintarea salonului Urban Cut si la mai bine de 6 luni de la inceputul colaborarii noastre, din nou impreuna sarbatorind succesul salonului.

Renato Nechifor, co-fondator, in prezent este un exemplu pentru perseverenta si poate chiar incapatanare intre prietenii lui.

Analizand Urban Cut, aceasta incapatanare a lui Renato l-a ajutat sa duca mai departe povestea salonului si sa adune o comunitate extraordinara in jurul acestuia.

Colaj Frizuri Uran Cut
invitati petrecere salon Urban Cut Bucuresti
invitati petrecere salon frizerie Urban Cut iulie 2018
having fun at Urban Cut Bucuresti
echipa urban cut romania
familia Urban Cut Romania - Fosti membri ai echipei acum prieteni
echipa Urban Cut Bucuresti - Manager and Marketing

La petrecerea de 1 an de zile, s-a vazut acest lucru cand mai mult de 40 de persoane s-au adunat in mijlocul saptamanii, intr-o zi de miercuri, pentru a petrece impreuna chiar in fata salonului.

Noi, WebHipsters, suntem mandri de frumoasa poveste la care am contribuit si inca odata personal impresionati de impactul pe care-l pot avea ambitia si energia pozitiva.

toti invitatii la petrecerea Urban Cut din Bucuresti iulie 2018

Promisiunea WebHipsters in anul centenarului

Incurajati de succesul acestei povesti, am luat o noua decizie ca pana in septembrie 2018 sa facem un program pe termen mediu sau lung.

Un program prin care in fiecare an sa organizam o campanie publica pentru selectarea unui start-up din Bucuresti pe care sa-l sprijinim pro-bono prin realizarea unui site, promovarea in mediul online si consultanta pentru administrarea afacerii.

Pe langa sfaturile si lucrurile pe care le impartasim prin intermediul blog-ului, vrem sa avem o implicare directa in dezvoltarea start-up-urilor din care sa invatam si noi si sa demonstram inca odata cat de buni suntem noi romanii la orice ne propunem.

Nu doar vorbe, ci vrem sa facem asa cum am si facut deja fapte concrete prin care sa ajutam la construirea si dezvoltarea de companii de succes cu capital romanesc.

Aceasta este misiunea noastra, acesta este motto-ul nostru ca asa am invatat de la ei (companiile internationale).

Urban Graphity design interior salon frizerie urban cut Bucuresti

Lasă un răspuns